Pro své klienty realizujeme akviziční, projekční a inženýrskou přípravu, výstavbu, upgrade, servis a pohotovost 24/7 v následujících oblastech telekomunikačních sítí:
Od počátku své činnosti je vedení naší společnosti založeno na principech dle standardu řízení jakosti. Důvěře zákazníků přispívá kromě finanční stability i zavedený integrovaný systém managementu společnosti, který byl schválen společností Lloyd´s Register Quality Assurance (LRQA) podle standardů
Vedení InfoTelu se zavazuje řídit své činnosti tak, aby ve společnosti byly dodržovány všechny relevantní požadavky právních předpisů a další požadavky, které se na ni vztahují, a ke kterým se v oblasti ochrany životního prostředí zavázala.
Vedení společnosti se zavazuje k provádění prevence znečištění a k neustálému zlepšování ochrany životního prostředí včetně předcházení haváriím.
Prioritními oblastmi, na které se vedení společnosti zaměří při zajišťování environmentálních cílů jsou:
Pozornost věnovaná ochraně životního prostředí je nedílnou součástí aktivit InfoTelu, proto vedení společnosti trvale rozvíjí environmentální povědomí všech zaměstnanců a výcvik zaměřuje tak, aby při svých činnostech předcházeli nebo omezovali jejich negativní působení na životní prostředí.
Zájmem InfoTelu je vstřícný dialog se zaměstnanci a veřejností. Vedení společnosti bude informovat vnitřní a vnější zainteresované strany o dopadech činností společnosti na životní prostředí a zároveň budeme reagovat na jejich oprávněné podněty a obavy.
Bezpečnost práce a ochrana zdraví při práci je nedílnou součástí podnikatelských činností InfoTelu.
Naše zařízení budeme provozovat způsobem, který chrání zdraví a bezpečnost našich zaměstnanců, dodavatelů, dalších společností i občanů. Budeme předcházet vzniku úrazů a poškození zdraví, budeme dodržovat příslušné právní předpisy a jiné požadavky, prosazovat jejich plnění jak u svých zaměstnanců, tak i u ostatních zainteresovaných stran a současně budeme usilovat o neustálé zlepšování řízení a výkonnosti v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci. Budeme pravidelně přezkoumávat vhodnost a přiměřenost naší politiky.
Budeme se řídit principy:
Vrcholové vedení se zavazuje politiku BOZP prosazovat a ve spolupráci s ostatními zaměstnanci a všemi osobami pracujícími pro společnost InfoTel naplňovat.Zavazuje se rovněž seznamovat s politikou BOZP všechny zainteresované strany.
Politika kvality je dána zásadou: Kvalita je samozřejmostí.
InfoTel považuje kvalitu svých výrobků a služeb a spokojenost zákazníků za své prvořadé cíle a bude provádět své podnikatelské aktivity v souladu s touto politikou.
Kvalitu svých činností bude InfoTel udržovat na požadované úrovni dodržováním následujících zásad:
Do systému kvality jsou zapojeni všichni zaměstnanci společnosti InfoTel a všechny osoby pracující pro společnost InfoTel. Za jeho plnění a prosazování jsou odpovědní vedoucí zaměstnanci na všech stupních vedení. Vedoucí pracovníci zodpovídají za seznamování všech zainteresovaných stran s politikou kvality.
Zajišťování Politiky kvality je závazné bez ohledu na případné změny organizační struktury nebo vedení společnosti InfoTel.